سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا سریع الحساب

دهه ، این چه وضعس دگر؟ مگر می گذارند راحت سرمان بر بالش آید؟ تا می آییم برای امتحا فردا خیر سرمان بِدَرسیم خبر می رسد که در نت گرد و خاکی به وسعت جنگ رستم و اشکبوس به پا شده ، ما هم که اندکی فضول و دلسوز ! خب نمی شود دیگر ...اصلا می دانی من می دانم چرا این همه گرت و خاک راه می افتد، تازه کلی هم باید خوشحال باشیم که انقدر مهم شده ایم که اذیتمان کنند و صفحه پشتمان در آیند ، اگر هم مهم نباشیم آن بنده خدا ( بنده خدا که چه بگوییم ، بنده ی شیطان !) کمی وقتش را پر کرده ، آخر ای علّاف ! اگر بی کاری خب بمان بوگو تا سر کارت بگذاریم ، خب پازل هزار تیکه ی خواهرم را بتان می قرضم تا هر چقدر که دوس داری سر کار بروی تازه خیلی هم برایت خوب است ، استعدادت شکوفا می گردد ، عقده ای هم نمی شوی ولی کامنت نیابی اوخه ، جیزّه ، اهه...ولی می گم ها اگر خیلی ازمان خوشت می آید که حتی می خواهی بالای کامنتهایت هم اسم ما را بگذاری خب چرا خجالت می کشی ، بمان بگو تا شونصدتا امضا تحویلت دهیم تا بروی همه جا بِپُزی که آهای این آدم های با شخصیت و با فرهنگ و با کمالات و...به من امضا داده اند ، کلی کلاسِ کارت بالا می رود ولی جان من از این علاف بازی دست بردار ، چرا که آدم ها شناخته می شوند ...آره جان خودم ، اگر هم کارت خیلی بد و جیز و اه هس ولی این خوبی را دارد که دوستان را می شناسیم ( البته دوستان منظورم تمام هم سنگری ها هس ) . می فهمی که بَه بَه گُل بود به سبزه نیز آراسته شد ، عجب این یک آدم ، اعتماد به نفسی دارد که سریع مثل اجلِ معلّق حکم صادر می کند و قضاوت جانانه ای تحویلت می دهد...خب با شما جناب علّاف امری نمی دارم برو به سلامت ...و حالا هم سنگری های عزیز : ای عزیزِ خواهر خیلی از قضاوت خوشت می آید ؟ خیلی تهمت زدن بت می چسبد ؟ خیلی دوست می داری سریع جبهه بگیری ؟ باشد ولی در برابر خودی هم ؟ این یک قلم را فاکتور بگیر ، با خودی بی خودی نا ملایمتی نکن ، اوکی؟...

----------------------------

1 ) .....

2)نوشته ی پایین به هیچ وجه موجی نبود ! دوستانی که فکری شده اند که از آن موج هاس نه خیر ، نیس !

3)آیدی قبلی نفله گشته ، اگر اموراتی دارین با آن بی خودی وقتتان را نگیرید .

4) از این پس فقط کامنت های مُهریده را جدی بگیرین ( حداقل از این حقیر ) .

5) از همه ی کسانی که در زمینه ی هک و درآوردن آی پی چیزی بارشان است دعوت به عمل می آوریم ، معرفی کنین تا خصوصی عرضم را به گوشتان برسانم .

6)این رفقا هم نُطقیده اند ، حتما بخوانید . فرمانده ی خط مقدم ....فرمانده ی ارتش سری .... پیک گردان جان ( خیلی ازشان حساب می بریم ، اذیتشان کنین حالتان را می گیریم ).

7) نثر این نوشته به دلایلی این طور گردیده !

8) دیگر امری نداریم ، به سلامت .


نوشته شده در  سه شنبه 86/9/13ساعت  7:43 عصر  توسط نورالهدی 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یا علی
کشف یک ترکش جدید!
همان یک‏ِ جاودانه
پدرم چو دریاست!
آغازم می کنی؟
امان از واحد!
طعم خاک
ریحانه‏ام
[عناوین آرشیوشده]